TIVOLI JO10-1

Door Dion Bell

DVS JO10-3G - JO10-1 4–16

06-10-2018

Even was ik bang dat we weer op kunstgras moesten, maar gelukkig stond op het formulier het grasveld ingedeeld. Voor de wedstrijd eerst een applaus voor de scheidsrechter, dit i.v.m. de dag van de scheidsrechter. Al vlug was duidelijk dat dit geen moeilijke wedstrijd zou worden, onze duelkracht, snelheid en techniek lagen een stuk hoger. Het was nu proberen om simpeler te gaan spelen, nu krijgen we tijd om dat te gaan oefenen. Het is toch nog lastig voor de kids om tijdens een actie naar anderen te kijken die vrij staan. De passes kwamen wel regelmatig, maar dan te scherp, te onnauwkeurig of te laat. Werk aan de winkel tijdens de trainingen, maar al met al zeer verdiend gewonnen.

Tivoli JO10-1 - Maarheeze JO10-2 8-7

20-10-2018

Vorig seizoen ook een deel van dit team tegen gehad, toen maakten zij veel onnodige, gevaarlijke slidings, dus we waren gewaarschuwd. We speelden sterk en hadden het beste van het spel, 1 speler van de tegenstander maakte nog steeds slidings, maar vormden geen gevaar. Wel werd met enige regelmaat bewust nagetrapt door 1 speler, dit leverde gelukkig geen blessures op, na verloop van tijd toch maar iets van gezegd, waar na speler gewisseld werd. We kwamen verdiend op voorsprong, maar zoals iedere wedstrijd krijgen we te gemakkelijk een doelpunt tegen. Dit maakte dat Maarheeze ons met de score bij kon houden en het tot aan het einde erg spannend was. We konden wel de wedstrijd beslissen door tegen het einde nog 2 maal te scoren, Maarheeze kwam wel weer in de buurt maar de tijd was verstreken, weer een verdiende overwinning.

Tongelre JO10-1 - Tivoli JO10-1 6-11

27-10-2018

Van dit team had ik vooraf erg veel verwacht, maar al na 2 minuten stonden we met 0-5 voor, de tegenstand lag erg laag. In de 1e time-out aangegeven dat we van deze wedstrijd een trainingspartij maken. Dus niet pingelen, maar proberen vanuit een pass te scoren en proberen veel te passen en kaatsen. Met momenten lukte dit aardig, door hoofdzakelijk allemaal eigen foutjes kon de tegenstander scoren, als we deze wedstrijd als wedstrijd hadden afgemaakt was het een monsterscore geworden. De kids hebben het goed opgepakt en er werd met momenten goed overgespeeld en dat leverde uitgespeelde goals op. Goed gewerkt jongens.